Wonder

Usch, aj, fy och blä för imorse. Vaknade upp med en sjuk ledvärk i hela kroppen. Värken var inte att leka med, sen fick jag bonus, huvudvärk och igen täppt i näsan. Efter en Panodil, tjocksockar och dubbla täcken så började det sakta men säkert försvinna. Men klart inte allt, för någon vill jävlas med mig och låta mig ha ont 24/7. Kul. Men en sak som faktiskt var riktigt kul var att se filmen "The Town", om ni inte har sett den? Se den ikväll! Shit vad bra den var, älskar såna spännande filmer. Efter en mysig tredje advents förmiddag med älsklingen så väntar plugg. Men tankarna och viljan vill något annat. Ge mig jullov. I really need it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;