Sleep tight

Igår, blev det en lugn mysig flott kväll eftersom jag hade jobbat hela dagen, jobb är lika med pain. Men idag har jag bara tagit det lugnt, myst och bara chillat helt enkelt. Det var så otroligt skön men ovanlig känsla att inte ha skola imorgon, att man faktiskt får ligga i sängen med täcke hela dagen, att man faktiskt kan skita i allt annat och bara ta det lugnt. Älska lov. Såg The Devil, se den! Ikväll har jag pyntat grannen med mamma, fikat nybakat och tömt många muggar te. Nu befinner jag mig i en mjuk varm säng, finns det något skönare att ligga i en ny bäddad säng i ett ny städat rum efter en lång varm dusch?Nope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;