Jävlakallatristaskitdag

Det är här en sån där extrem dålig dag, som vi alla råkar ut för. Dagen började med sjukhus besök, dåligt besked som fick dagen att börja med ett riktigt dåligt humör (Fick vet att det inte finns något att göra mer än att vänta några år och se om det försvinner, försvinner det inte då så är det operation som gäller men dom ville inte börja skära i en 18årings fot nu när det är så stor risk att det blir värre, nu vet jag att åren framför mig kommer jag få fortsätta att plågas, inte kunna gå, jobba, krogen, dans, träna utan paaaiiin 24/7, kommer inte ihåg hur det är att inte ha ont i foten. Kul liv, kommer bryta ihop) nåväl sen fortsatte dagen men att få flera läxor som jag måste ta igen.. Det enda positiva var att Johanna kom med djungelvrål på teckenspråk, vilken ängel! Rädda den lektionen men sedan var det dags för engelska, sista lektionen fram till fem. Det säger ju sig själv att man är less då, sen får den galna läraren utbrott och hets mot mig, ska tydligen läsa en hel fuckin roman på engelska och redovisa muntligt som straff för att jag varit borta + dom uppgifter som klassen har gjort medan jag har varit borta. Varför ska jag göra något som dom andra inte behöver? Ni förstår inte min ilska just nu, hade kunnat slå hål genom väggen, sen ska man ju vara inne i den här jävla veckan också som får en att bli irriterad av ingenting och söt sugen 24/7. Vill bara lägga mig i sängen med en godis påse och Marabou chocklad, se micke & molle och få massage. Men nä juste nu ska man ju baka dom där jävla lussebullarna! Sen kan man ju trösta sig med att jag har 457 läxor, som är smått omöjliga..


Kommentarer
Postat av: ILUTA

Tjejen håll ut, och ge inte upp. Jag vet att du kan, du kommer hoppa över hinder som verkar vara så svåra men detta kommer du klara av, tänk snart går vi ut, bara en termin kvar. (:

2010-12-06 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;