Plugg?

Jag är proffs på att hitta anledningar för att slippa plugga, fast jag vet innerst inne att det blir bara tuffare och tuffare om man väntar med dom. Speciellt när uppgifterna ska in eller redovisas imorgon gör klassen. Jag hittade en anledning att städa rummet och vika in alla kläder i garderoben som var mycket viktigare än att plugga tydligen. Det var också viktigt att titta på fina grejer på Internet, eftersom tomten måste veta vad man önskar sig. Men lite plugg har jag allt fått gjort, nu ost & kex!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag är precis likadan, allt annat blir så mycket roligare när man vet att man måste plugga... kämpa på med foten gumman :)

2010-12-12 @ 22:33:54
URL: http://sofiasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;