New year, same shit

New year, same shit? Not!, no no! Nej det här året som kommer är inte vilket år som helt, det är starten på något helt nytt. Ser sjukt mycket fram emot 2011, kommer innehålla så många grymma upplevelser. Börjar med Thailand, Gränsen med tjejerna, Sthlm, studentresa, fuckin studenten, sommar, resa ut i världen.. Sen får vi se vars vinden tar mig, kommer bli awesome! Ska festa in det nya året med min kärlek. Happy new year everybody! Skååål

Och jo, om ni undrar varför det är helt vitt var headern ska vara, så fråga inte mig. Jag fattar nada, gjorde en ny header och gjorde som man skulle och det funka inte? Kan absolut inte det. För komplicerat med alla koder. Väntar på bättre tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;