Love to the bed

Sängen har aldrig varit så skön som nu, när klockan ringde ville jag bara slänga den i väggen och vända mig om och gossa in mig i den varma goda sängen. Vill bara vakna, inte ha skola, praktik, jobb eller några jävla läxor utan bara vakna och veta att man kan slöa hela dagen hur mycket man vill. När skulle en sån dag komma? Never, alltid är något. Tittar på sängen och jag känner hur den vill ha mig i sin famn bland alla kudden och täcken. Nåväl dags att sätta igång med allt plugg innan praktiken kallar..

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Vad praktiserad du med?

2010-12-08 @ 15:47:34
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;