Juletider

Tummen upp för julafton, tummen upp för juldagen, tummen ner för natten som väntar, jobb. Fast känns ändå mycket mer värt än att slösa flera hundra för en utekväll som oftast inte är wow. Så sparar pengarna för något som är mer värt, kanske till thailand som väntar, i februari då ska jag plaska i varmvatten med stekade sol, då blir de nog en utekväll som inte ser ut som dom här i Luleå? Heh, nåväl nu väntar min andra julafton hos min pojkvän. Blir proppfullt med folk och mat, såg nyss en hel stor kalkon som kom från ugnen. Julaftonen igår med min släkt var mycket trevlig å mysig, har nog aldrig varit så här mycket julklappar som i år, vi som trodde att vi hade blivit för stora? Men bugar och bockar för alla fina julklappar, allt från nya Nike mjukisar till mysig morgonrock till cool döskallering till min nya favorit parfym. Tack! Nu håller jag tummarna för att alla tusen barn här hos Olivier blir glada för det jag har köpt till dom. Längtar till ett till mumsigt julbord men ett annorlunda blire nog ;) Älska jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;