Julen är här..

Nu har jag äntligen fått äta min favorit, väntat 364 dagar på det här, mammas egna kokta julskinka. Jag har slagit in hur många julklappar som helst, tomtelisa har nog aldrig varit så här generös. Ljus är tända i huset, granen lyser i mörkret, julklapparna är alldeles för många så dom väller ut. Nu väntar Yatzy med min älsklingen, sen när jag vaknar upp, det första jag ska göra är att springa till julstrumpan. Älska julen, älska lugnet, älska det mysiga. Maa

Tänk imorgon alla goda saker, det stora julbordet, vara med alla nära & kära, Kalle anka, julklappar, you name it!
Hoppas att får en bra julafton, god jul everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;