I said, brrrr

Snacka om kyla, varför bor jag här? Jag är inte född för det här klimatet. Sitter nu i mjukis kläder, yllesockar och ner borrad i ett täcke med en kopp te. Känner mig sjuk men ska bara ignorera det. Nu ska jag se filmen Slumdog Millionaire, är en engelska läxa och kommer typ inte ihåg riktigt vad som händer i filmen, så bäst att se den. Ska nog pyssla lite granna med smycken medans men har upptäckt att jag var inte så smart när jag beställde sist. Glömde att beställa dom här tråkiga delarna typ hänglås, ringar och hattpinnar och sånt skit. Så jag får se till att göra en till beställning så jag kan göra något smycke innan jul.. Det närmar sig faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;