Carlings

Imorse tog jag mig en kort runda på stan innan det var dags för jobb. Fick med mig lite av varje och bara nödvändiga saker, typ. Inte onödiga kläder utan mer bas kläder som jag vet att jag behöver, coola linnen och sånt väntar jag med att köpa i thailandet. Äntligen har jag hittat den perfekta mössan, som jag har letat och letat, synd bara att det kostar lika mycket som en kofta från Carlings jag vill ha. Och den "koftan/jackan" är på rea och den är mörkblå och den är glansig och det är typ highschool och den är bara skitsnygg. Men jag tänkte nej, jag behöver inte men nu ångrar jag mig, rejält. Nåväl fick ändå en stor påse från carlings med andra godingar! Nu väntar jobb i fyra timmar sedan får vi se vad jullovet har och bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;