Andra advent

Dagen började med en mysig frukost med mamma, strosade runt i huset fullt med tända ljus i mjukiskläder. Sedan var det dags för julpynta mitt rum, lite mer jul blev det trots allt i mitt rum..

Sedan har jag, mamma och mommo bakat lussebullar till Swedbank, fast är många kvar, dom ska ha 150 stycken och sedan kladdkaka till 80 personer, så det blir mycket mer bak. Efter en god tacos så har jag beställt smyckesdelar för 250kr, känns men är så less vardagslivet, skola - hem - dator - (plugg), men nu kommer jag ha något roligt att göra, det är nog värt det. Så längtar tills dom landar i brevlådan, då ska det tillverkas snygga smycken, vänta ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;