Welcome 2012, new beginning, new hopes, new dreams

Idag är en sån dag det finns mycket att göra här hemma men jag hamnar framför denna burk. Googlar och kollar in massa med dansvideosar, deppar över att bo en håla och inte ha möjligheten att dansa och utvecklas här. Jag vill dansa nu. Så fort jag flyttar till södra Sverige då ska jag ta mig fan dansa. Alltså vad dancehall å hiphop får mig på bra humör, drömmer om en dansskola i USA, en resa till jamaica och en massa annat. Tillbak tilll verkligheten och alla måsten. Nu ska jag packa väskan för ikväll bär det av till huvudstaden och där ska det nya året firas in riktigt hårt. Det blir 1920-tals tema på vipfesten på spybar, champange, trerätters hos sis och bara grymt, tror jag. Jag tackar för detta år som har varit riktigt grymt, ett händelserikt år. Thailand-Alanya-Balen-Studenten-Undersköterska på AVA-Aupair i London och nu väntar ett nytt år och ska bli så sjukt kul att se vad det har att bjuda på. Jag är fri. Jag kan göra vad jag vill, jag vill tusen saker, vad ska jag välja? Ha en grym nyårsafton och njut av livet. Nu fortsätter musiken spelas och det ska göras en massa. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha nä, känner mig faktiskt lite bortskämd när det gäller rummet...! En flytt söderut? Låter spännande, vill höra mer! :) xx

2012-01-07 @ 06:39:42
URL: http://sofiasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;