One who wants to always stay happy has to change often

Oj vad jag vill berätta mycket men som vanligt räcker inte tiden till! Men hade en romantisk kväll igår med Molly. Gled fram på våra skridskor i Winter Wonderland, höll händer och njöt till go live musik. Dock såg vi ut som nybörjare haha. Känns sjukt jobbigt att inte få spendera helgerna med Mollan i London. Men jag vet att det väntar något gott där hemma. En familj, pojkvän och vänner som jag saknar så. Imorgon är det uppstigning 5.00 och då ska jag, mamman och två barn ta oss till flygplasten med 7 bagage (alla väger 20kg!) wish us good luck. Då är jag på svensk mark efter jobb i sthlm får jag äntligen anlända till LÅ. Nu hemmagjord chai tea latte eftersom starbucks hade stängt, hur vågar dom? Det kommer jag aldrig klara mig utan. Nåväl, vi hörs i swe, xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;