Life sweet

Äntlingen. Vad jag har längtat efter det här. Skruva upp volymen och digga musik, dansa i pyjamas och bara vara. Jag är hemma, sitter i mitt efterlängtade rum. Känner mig härligt fri. Alla trodde att jag skulle komma hem torsdagkväll, men luriga jag överraskade dom i måndags. Min pojkvän överraskade jag på Arlanda, vi tog samma flyg hem och med hjälp av mormor och morfar så hoppade jag fram och överraskade mamma och pappa utanför huset. Imorgon kommer min syster, om tre dagar är det  julafton, allt är vitt ute, det är snö överallt, julpyntet lyser och jag känner hur julkänslan smyger sig sakta fram. Finns mycket och säga men jag bjuder på två dancehall låtar och njuter av livet. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;