Haterz everywhere

Hejhopp, laddar ner ny musik och passar på att kika in här. Julen är över och snart ska det nya året firas. Älskar julafton som vanligt, men blev inte alls som jag hade hoppas på. Fick noll minuter sömn under hela natten till julafton och det blev ett besök på akuten. Men nu är det mesta bra och antibiotikan jobbar förfullt. Dock ska den inte få arbeta på nyår, för då ska jag ha kul. Men jag ska erkänna att det var skönt att vara nykter på juldagen men i övermorgon är det fest som gäller. Annars då så rullar allt på, tankarna snurrar på och jag grubblar över vad man ska hitta på med sitt liv. Har glott ovanligt mycket filmer och kan tipsa om I split your grave, Soul surfer och Abduction. Såg även Streetdance 3, vet inte varför jag som danstokig inte sett den förren nu? Det enda som var bra var dansen och att dom befann sig i London och jag fick lite tillbaka-längtan. Men annars var den som alla andra dansfilmer. Drama-kärlek-gäng och vinner tävlingen. För övrigt är jag på ett sjukt rensingshumör, mycket kläder och annat har åkt och mer ska bort. Så skön känsla. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;